grått

usch vilket trist väder =( grått och äckligt.

max sover i alla fall fortfarande. jag hoppas at han inte ska börja va uppe så sent igen. tyckte det va perfekt när han somnade precis efter 22 och sov til 8-9. även om man får sova lika många timmar så blir man så mycket tröttare av att va uppe till 00. tror mina nybliven-mamma-hormoner som gör att jag ska orka leva med sömnbrist tycker att jag sover alldeles för mycket nu =)

idag kommer iaf isabell och alva hit. vet inte riktigt vad vi ska pyssla med, hoppas det inte börjar regna. hmm.... vid nogrannare koll ut genom fönstret så regnar det ju redan.... jaja marken behöver regnet så det blir lite grönt och fint igen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha. den där armen känner jag igen. den brukar komma fram efter ett tags bökande :)

blåsan under foten borta?

2008-06-11 @ 17:03:26
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0