fotboll

ikväll är det dags för fotboll då! max sverigekläder är nerpackade och redo att åka till storbildstv'n på gårdsvägen. marcus skulle eventuellt kunna komma och se båda matcherna men han kommer iaf för att se sverige-matchen.

förr i tiden när jag själv spelade fotboll tyckte jag att det va jättekul att titta men när jag slutade så har allt intresse svalnat mer och mer.... sveriges matcher är givetvis fortfarande ett måste! men matchen innan är inte så viktig. om marcus hinner hem till den kanske jag följer med mamma på ett spinning-pass. 

sen efter marcus kort-semester följande två veckor, så har han lovat att va barnvakt nån lunch i veckan så ja får träna två gånger/vecka. det kommer kännas bra! och han har lovat att följa med på långpromenader varje dag under semestern! det kommer han inte slippa undan! =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

skrattar Ska han vara barnvakt åt sitt eget barn? Hihi ;-)



Förlåt! Jag kunde inte låta bli! :-)

2008-06-10 @ 09:36:29
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

Barnvakt åt sitt eget barn.. HAHAHA

Det låter så roligt!

2008-06-11 @ 18:36:31
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0