duktiga vi varit!

nu har man varit och tränat body pump =)  hoppas jag fortsätter ta mig iväg fast mamma åker bort i tio dagar. JAG SKA FORTSÄTTA!! =)

på väg hem åkte jag förbi fem-sex polisbilar vid videobutiken i valsätra. mordförsök i gottsunda får man läsa på dn's hemsida. klockrent.... vad bor vi i för stadsdel egentligen? tur att det mesta som händer är emellan olika gäng. men ändå, man vill ju inte råka bli vittne till nåt =(

max fick gröt idag. han va så söt! det gick jättebra men lite svårt att svälja. han fick ju bara några små teskedar men ändå va det kladdigt överallt =)

och oj va många steg jag gått idag! det får ni se sen på dagens stegräkningsinlägg imorn.

imorgon flyttar vi till gårdsvägen ett tag. vet inte hur vi ska få med oss allt men det ordnar sig. man kan ju åka hem och hämta under veckan men det skulle vara skönt att slippa åka fram och tillbaks. det blir alltid bökigare om man ska släpa med sig max bara för att hämta nåt.

nu ska jag väcka max för att göra honom iordning =( dumt

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch va läbbans med mordförsök.



Hoppas ni får det toppen på gårdsvägen. med sol å bad!!



glad midsommar på er!!



kram kram

2008-06-20 @ 11:41:43
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0