babybjörn

solen skiner idag igen. man har nästan börjat tagit det för givet.
max och jag har varit ute och gått. utan stegräknare dock... skruvarna sitter så hårt så jag får inte i batteriet =(
det är så grönt och fint ute nu men med så mycket sol är väl allt brunt snart. bäst att passa på att vara ute medan det är både soligt och grönt =)

hade max i babybjörnen i förmiddags när jag pysslade med tvätten. synd att man inte kan diska med den på! skulle underlätta enormt =) vi dansade lite också, till bä bä vita lamm och blinka lilla stjärna. de är dom ända visorna jag kan hela texten till. men han verkar tycka om dom så det funkar än så länge!

max somnade nu under amningen, ska försöka lägga honom i vagnen så jag kan få diska i fred. men han sov hela promenaden (som tog dubbelt så lång tid som vanligt bara för att jag verkar fått en gigantisk blåsa under foten...) så jag har inga förväntningar.

wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Isabel

får du också fyllai ditt namn och din bloggadress på nytt varje gång du ska skriva en komentar? Det får jag och det är superdrygt!



Nu är skolan KLAR! :-) Alva har somnat, lite sent dock men det behövdes för sedan ska vi åka och lämna lite lånade böcker.



Jag kan också vilken dag som helst. Alva är ju ngt snorig men till nästa vecka tror jag att hon är bra igen.



Nu skaj ag lägga mig på soffan en stund och läsa.

2008-06-03 @ 16:45:35
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

MYYYYYYYYYYS med Babybjörn!!!

lite avis

2008-06-03 @ 23:39:50
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Hanna

går jättegärna promenad!

nästa vecka om det funkar för dej? då har vi inget inplanerat :)



hur gillar max värmen? i våran lgh är det 100 grader och emil gnäller mest och vill bli buren. vet inte vad man ska hitta på. åka vagn är inte heller så poppis.

2008-06-04 @ 08:57:36
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0