utmattad

max har förresten varit helt utmattad sen dopet =) det tog på krafterna att va så social och glad utan att sova! sen i lördags eftermiddag har han sovit hela nätterna som vanligt men också flera timmeslånga omgångar både i söndags och i måndags. när jag va på body pumpen i söndags sov han strax över två timmar!! men det kunde ju så klart inte  hålla i sig för alltid... igår somnade han strax efter 23 och vaknade 5.30. somnade inte om förr än 7.30 och sov då bara 40 minuter till. dom 40 minutrarna hann inte jag somna på =( låg och frös så jag nästan grät trots både mitt och marcus täcke... så idag är jag trött =( det va flera månader sen jag bara fick sova 6,5 timme på en natt. får se om han sover nåt efter bvc kanske. han verkar ha somnat vid tutten nu men nu ska vi ju gå strax så han kommer vakna när jag tar på honom jackan...

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, inte konstigt att han va trött efter dopet.

Han sov ju knappt 40 minuter på dagen.. hihi det får ni ta eftersom din släkt och jag :) va där så va det ju mycke roligare om han va vaken..



Syns imon :) kramkram

2008-07-08 @ 13:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0