trötter

inte sjuttsingen ville max sova inte. han somnade till vid tutten men vaknade när jag la honom i vår säng. la mig bredvid och ammade lite till i hopp om att han skulle somna om, han va ju så trött! men nej då... jag låg och halvslumrade men vaknade till varje gång han släppte tutten och rörde på sig. men vi låg iaf där och hade lite mysigt i 40-50 minuter och det blev jag liiite piggare av.
vid 19 åkte jag iväg för att träna (spinning, dödsskönt!) och kom hem vid 21. stackars marcus satt och matade med ersättning, max hade bara skrikit och skrikit och vägrat sova hela tiden jag va borta. men gissa vem som somnade som en stock mitt i ersättningen =) nu vågar inte marcus röra på sig! och jag ska hoppa in i duschen. fy vad svettig man blir av ett spinning-pass....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0