så söt =)

igår tog vi oss i ösregnet till helena och liam 7 månader i bergsbrunna. åt lunch och snackade barn och fikade =) liam sprang runt i sin gåstol och pratade (skrek) glatt och högljutt hela tiden. tror max va lite småskraj så han pratade inte alls mycket. men på bra humör va han! när vi kom hem däremot, började han prata (skrika) tokmycket! på exakt samma högfrekventa sätt som liam pratat (skrikit)  =) härmapa!! det va livat värre hela kvällen =) han verkar fortsätta lite smått idag med....

nu sitter jag och ammar innan vi ska till bvc. ska bli spännande att se eftersom dom sist tyckte att han ökat för lite i vikt. det va enda anledningen till att dom klämde in den här tiden innan nästa läkartid (och vaccination) om tre veckor. så vi håller tummarna. jag själv va ju alltid spinkig när jag va liten så det kanske ligger i generna helt enkelt. måste komma ihåg att kolla vad jag vägde i den här åldern nästa gång jag är på gårdsvägen.

det verkar heller inte som att marcus behöver jobba över så mycket. igår slutade han till och med tidigare! mycket skönt!

nej nu tror jag att jag ska läsa lite medan max snuttar klart. plockade på mig två michael connelly sist ja va på stan! självklart på engelska =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska bli kul o testa en sån där gåstol sen. tur som är har vi inga trösklar i huset. mannen som bodde där bar rullstolsburen innan han gick bort och därav trösklarna. perfa :)

2008-07-08 @ 16:52:09
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0