resa

jag har förresten skaffat en lottorad. pappa vann 8000 häromdan och ska boka en resa. jag blev lite inspirerad... vill ju så gärna åka utomlands när marcus blir ledig igen!!! vi har ju till och med skippat reggaefestivalen i år (tror vi iaf...) för att spara pengarna och försöka ha råd. min syster är i bulgarien nu och blir bara brunare och brunare *avis*.
marcus ska ju ta ut lite pappaledighet också så vi kommer ju få 6 veckor tillsammans. tänkte försöka hitta en rikigt billig sista minuten. vi har ju 6 veckor på oss och kan i princip åka dan efter så vi borde kunna hitta ett riktigt kap. kommer nog kunna komma iväg en vecka iaf.
men en lottovinst skulle ju inte sitta fel!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hoppas du har turen med dig!



Här hemma händer det inte så mycket, Alva sover just nu och jag sitter och funderar på om jag ska till mamma i em eller inte.



Alva håller på och får en kindtand så hon är världens gnälligaste unge för tillfället!



Hoppas ni mår bra!

2008-07-15 @ 13:07:47
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0