oj oj!

har av isabel fått adressen till en site där man kan omvandla olika träningsformer och vardagssysslor till steg och kalorier!! och oj vad fel jag räknat! jag har ju tagit siffror från korpens hemsida men siffrorna på www.stegräknare.se va mycket högre! och det tycker vi ju om =) vet ju inte om nåt av det är att lita på egentligen men jag tycker ju att tex en timmes spinning känns mer som 12600 steg än 5400! en timmes body pump enligt denna sida är, för mig, 10450 steg och 418 kalorier. spinningen är 505 kalorier!

tack isabel! =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Testar bara att se ifall jag kan skicka komentar nu. Fattar inte varför det inte har fungerat!?

2008-07-13 @ 17:30:22
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0