läskigt

jag har ju helt glömt att berätta vad som hände i förrgår. vi har ju ett jättepraktiskt skötbord från ikea som man fäster på väggen som vi varit jättenöjda med. man kan fälla upp liggdelen (det slutade vi nog bry oss om redan efter två veckor...) så tar det ingen plats alls och det har praktiska fack på väggdelen. det är också väldigt brett så max får plats att vända på sig åt båda hållen. men så i förrgår kväll när jag skulle byta blöja på max så bara lossade det helt plötsligt från väggen! shit va skraj jag blev! lyckades fånga max på nå sätt, vet inte hur, allt gick så fort. han hann inte ens bli rädd, han bara tittade på mig och undrade vad sjutton jag höll på med.
så nu har vi inget skötbord. den enda ytan vi har att byta på är golvet och min rygg värker redan efter två dagar.vi måste ta från våra resepengar och köpa nån typ av möbel... tänker inte sätta upp det väggfasta igen! usch va läskigt!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Nej men fyy vad läskigt! Vi avr sugna på ett sådant när vi väntade Albin men tur att vi inte köpte ngt iom att Alva avr ett stort och tungt barn!



JAg kan tipsa om skötbordet vi har, Ikeas Sniglar, tror det kostar 250 kr eller ngt sådant!



Här har jag legat hela dagen, har mått illa, varit risig i kistan och har feber.

2008-07-28 @ 20:23:12
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

NEJ HUA!! Det får ju bara inte hända!! Har inte ni en tvättmaskin ni kan ha skötbordet på?

kramar

2008-07-28 @ 20:57:04
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Usch vad obehagligt!! Jag skulle vara tokskakis!



Emil har inte fått spruta nummer än.. den 18:e. Långt emellan för oss..

2008-07-28 @ 21:08:04
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0