konstigt...

max sov i min famn i nästan tre timmar. hela tiden så skrek, grät, pratade och gnydde han i sömnen. det va jätteläskigt och jag fattade ingenting! där runt tre timmar hade han gråtit i en kvart utan uppehåll så då gick jag och tog tempen på honom. han hade ingen feber men det fick honom att vakna iaf. och helt plötsligt va allt bra! fattade ingenting...

då fick han sin gröt också! men det blev ingen tur till johannas katter idag. får gå dit imorn. vågar faktiskt inte gå genom valsätra så sent. fast det är ljust. så idag blir det nog pinsamt få steg igen. får ta igen det med hanna och emil imorn! sen är det ju dags att springa spåret igen, om jag ska hålla varannan-dag-planen....

försöker få max att somna "tidigt" ikväll. wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0