klätterapa!

max klättrade upp i en hylla i tv-bänken igår =) jag bara satt och garvade. tur att vi sänkte spjälsängen häromdan! han försökte klättra som en tok därinne med. (ursäkta bildkvaliten, tog med mobilen som är ganska så värdelös)





synd att jag inte hann ta en bild när han stod med båda benen raka också =)


jag satt häromdan och funderade på det här med om max kan sitta själv eller inte. jag har ingen aning! så länge jag kan minnas har han ju bara försökt komma frammåt, frammåt hela tiden. så fort man sätter honom ner så spanar han direkt in nånting att ta sig till, och tar sig dit. sitta still förstår han inte varför man ska göra. jag tror inte han kan sitta ordentligt helt själv. om han inte kan det så tror jag inte heller han kommer lära sig det på länge för han har ju ingen nytta av det. kräla har han gjort ett tag och klättra lite har han uppenbarligen börjat med nu, självklart är det roligare än att sitta! men man vet ju aldrig... han kanske börjar gå innan vi har fått se honom sitta själv, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0