god morgon!

idag ska jag på stan med min syster och min mormor! jag måste hitta nåt att ha på mig på dopet. alla kläder jag hade innan jag blev gravid är för små och alla kläder jag hade under graviditeten är för stora... jag hade världens mardröm nu på morronkvisten, hur jag stressade runt som en tok hemma hos mamma och pappa på morgonen innan dopet och provade alla kläder jag kunde hitta. prästen ringde efter oss två gånger och undra va vi va =/ pinsamt... så det är bäst jag hittar kläder idag så att drömmen inte blir verklig!

igår va max och jag hos hanna och emil! vi tog en liten promenad och åt lite lunch. det va så kul att se emil och max ligga och titta på varann! tror att dom försökte prata emd varann också men max va lite skrajsen av sig =) underbart söta va dom i alla fall! och jag tror att det va all den hjärn gympa som gjorde att max sov en timme 21-22 och sen somnade igen vid 23 och vaknade alldeles precis nu kl 9. jag hör hur han ligger och pratar där inne =) det va länge sen jag gick upp innan max faktiskt. men nu har jag hunnit packa iordning allt jag behöver för dagens utflykter och jag har gjort frukost åt mig som jag kan äta klart medan jag ammar. skulle va skönt att gå upp en timme innan max varje morgon för man får så mycket gjort. men det är ju omöjligt att veta när han tänker vakna =(

marcus behöver också kläder för dopet och han skulle se om han kunde sluta lite tidigare och möta oss på stan sen. vi får se *hoppas, hoppas*

nu slutade max prata, undra om han somnade igen?? bäst jag går och kollar. hoppas alla får en bra dag idag! verkar ju kanske kunna bli bra väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0