framåt!

max har idag kommit på hur man tar sig framåt =) man har sett att det har varit på väg ett par dar och idag gjorde han det bara helt plötsligt! jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det han gör, det ser ut som en blandning mellan ålning och kryp. han liksom går med bakbenen, på fötterna med rumpan mer eller mindre i luften, och så hjälper han till och drar lite med armarna (inte rikyigt så som bilderna man får i huvet, men nästan...) =) så söt!! nu får vi börja kolla låga möbler och sladdar och grejer...

max och jag gick en promenad med johanna på förmidagen, sen umgicks vi med pappa marcus som va ledig! på kvällen va marcus ute med en kompis och vi åkte till gårdsvägen. jag har druckit en smirnoff ice idag, (den första alkoholen sen jag blev gravid förutom en halv burk 2,5% cider under midsommarhelgen) och jisses va gott det va! =) ser fram emot en utekväll så småning om. men det känns lite tidigt än, tycker fortfarande att det är mysigt att amma och vill inte ge max mer ersättning än vad som behövs.

max va så himla trött på gårdsvägen nyss men nu när vi kom hem ligger han bara och småpratar och tittar sig omkring. men han somnar nog snart ändå! hoppas vi för jag är trött...

Kommentarer
Postat av: Isabel

Nämen, stora killen! duktigt!



Jag tog mig ett glas vin då och då udner amningen utan att pumpa, har läst så mkt om att halten inte är mer i mjölken än i filmjölk typ!

2008-07-19 @ 10:53:30
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0