=(

vackert väder blev det ju inte... *suck*

det är en jobbig dag idag. max är mer eller mindre lessen hela tiden och ingenting duger mer än en minut, om ens det. jag får bära på honom nästan hela tiden och idag av alla dagar har jag jätteont i nacken och på två olika ställen i ryggen =( vet inte om det är löpningen igår eller nåt annat. det blir ju iaf inte bättre av att bära på max. huvudvärk har jag också, det är nog en kombination av värken i nacken och det dåliga vädret.

brukar ju ge max gröt runt två men han grät så tårarna sprutade när jag satte honom i sin stol så jag fick ge upp. så nu sitter vi här i soffan, jag vid datorn och max vid tutten. verkar som att han håller på att somna. får hoppas han sover en stund. tråkigt att sitta i soffan men åh så skönt att vila ryggen! han har känts lite varm idag igen men jag har inte brytt mig om att kolla tempen. eftersom han har varit mycket lessen så är han säkert varm därför.

nu sover han så jag ska luta huvet bakåt och blunda lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0