long time no see!

nu har jag inte varit aktiv här på flera dagar. inte konstigt att jag tappar läsare =) så här kommer en liten uppdatering:

Max blev 5 månader förra lördagen! tiden går så fort så det är läskigt... våran lilla bebis känns inte som en bebis längre! självklart är han fortfarande en liten plutt men inte länge till!! och han kravlar runt på golvet som en tok, vi måste komma på nån lösning med alla sladdar i vardagsrummet....

i lördags va vi också en sväng till begsbrunna för att fira just max 5 månader, marcus 25 år (13/7) och min mammas nya jobb! vilket betydde tårta! =)  massa god tårta =)

i måndags åkte sen max och jag med mina föräldrar till min mormor i norge! max sov nästan hela resan ner, ca 6 timmar! så duktig =) vi solade, vilade, lekte med max och åt gott. det är alltid så härligt att komma hemifrån en stund men vi saknade marcus och usch va vi sov dåligt =( max hade så roligt och va totalt överstimulerad hela tiden och sov jätteoroligt på nätterna. så självklart sov jag knappt heller. vaknade av minsta suck han gjorde. så det va väldigt skönt att komma hem i torsdags och sova i egen säng. va rädd att max dygnsrytm och sömnrutiner skulle vara förstörda men han har sovit alldeles perfekt sen vi kom hem! borta bra men hemma bäst =)

nu i fredags fick vi besök av marcus ena morbror med fru. dom har inte träffats sen marcus mammas begravning så det va jättekul! dom va väldigt trevliga!

idag har vi varit på gårdsvägen och solat och badat! jag har tagit årets premiärdopp (bjuder tyvärr inte på bilder eftersom jag ser ut som en kossa i baddräkt) och max har både plaskat med fötterna i stora poolen och badat i hans alldeles egna lilla pool. han är så söt =) stackars marcus har sovit och sovit.

så, det var en kort uppdatering om våra liv den senaste veckan! hoppas alla läsare har haft det lika bra dom vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0