39,1 grader

max va väldigt trött resten av dan igår, sov i flera omgångar. sen började febern komma och då blev han riktigt groggy somnade till hela tiden men vaknade på en gång ungefär som att han tyckte att han redan sovit tillräckligt. vid 21.30 hade han 39,1 grader. efter jag tagit tempen på honom tog det typ en halvtimme innan han bajsat klart och jag lyckats få in den där dumma alvedon-grejen i rumpan på honom =) sen fick han sin ersättning och somna som en stock!
vi bar in hans säng till oss så vi skulle kunna ha bättre koll på honom under natten. han sov men stönade och vred sig hela natten så jag har inte sovit särskilt mycket men vad gör man inte för sin lilla älskling. det va skönt att kunna kolla honom lätt hela tiden.
vid 9 vaknade han pigg som en lärka! han har fortfarande 38,0 men det kan ju kanske påverka lite att vi har mellan 26-29 grader i lägenheten hela dygnet...

nu ska jag amma klart, packa iordning lite och åka till gårdsvägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0