sol!

vilket härligt väder! synd att man inte orkar ta sig så långt. men en liten promenad blev det =)

och så har jag äntligen fått min första semla =) mumma!

nu sitter jag med benen upp en stund sen ska vi sätta igång med städningen. skulle va skönt att få den där förlossningsväskan packad också... jag går ju faktiskt in i v39 idag och då är jag ju inom "plus/minus 14 dagars-perioden". köpte dextrosol, kexchoklad och färdigmat till marcus att ta med till förlossningen ifall att det blir dags förr istället för senare.

känns riktigt tråkigt att jag inte orkar gå värsta långpromenaden nu när det är så fint väder. perfekt dag att gå ut i skogen och grilla korv och dricka varm choklad!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, det är nog lika bra, så man inte går och blir besviken sen. Tack för igår, det var som sagt jättetrevligt och jag ses mer än gärna i fortsättningen och puttar vagnar o snackar goja :)

2008-01-27 @ 19:37:30
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

Vi har en 2,5a. Alldes lagom. En jättebra planlösning så våra 66 kvadrat gör sej mycket större :)
Ska ta kort idag så får du se mer om du vill :)
Hur stort har ni det?

2008-01-28 @ 12:58:13
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag har faktiskt packat ner blåbärssoppa :) Jag föredrar det långt före saftsoppa och nyponsoppa =P

2008-01-28 @ 12:59:52
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0