snö!

blev jätteglad när jag vaknade och såg att det va alldeles vitt ute och snöade för fullt! nu några timmar senare så regnar det och droppar överallt....... =( deprimerande.

glömde skriva att pappa hade gissat bebis ankomst till igår, den 29/1, men han hade ju uppenbarligen väldigt fel han med =) fick nyss höra att morfar med fru ska åka till indien den 10/2 så dom vill väldigt gärna träffa bebis innan. ska göra mitt bästa!! *hoppas på ärftligheten* =) för övrigt riktigt avundsjuk... vill ju också till indien! *längtar tills jag är pensionär* eller?

idag måste jag också bestämma om jag ska hämta ut biljetterna till uppsala reggae festival eller inte.... kostar 1600 för två biljetter nu.... men kommer kosta 2400 sen i sommar. måste in och kolla hur kontot ser ut..... känns som att det kommer vara lättare att lägga 1600 nu än 2400 i sommar... hm...

nej nu ska jag diska!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har ni diskmaskin? Eller är det du som är den?
Jag är väl ganska pysslig av mej och man kan ju säga att killarna har det ganska bra medan man är hemma. Aldrig behöver ta reda på disk, ingen tvätt, inte bädda sängen och småplocka undan saker.
Det gör jag varje dag.
Skulle vilja gå ut och röra mej lite men känns inte så kul att göra själv..
Hade du läst i lagens limo av m. connelly?

2008-01-30 @ 13:16:27
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0