orolig

idag va jag för andra gången under graviditeten riktigt riktigt orolig för bebisen.
de senaste två nätterna har jag varit yr och vinglig varje gång jag gått upp på toan men jag mådde inge konstigt igår på dan. idag höll dock vingligheten i sig och jag mådde jätteilla lagom till jag kom till jobbet. skakade och svettades och bebis va heeelt stilla.... för ett par veckor sen hade brist på rörelser inte oroat mig men senaste veckan har bebis varit jätteaktiv! verkligen superaktiv och rört på sig näst hela tiden. men inte idag. helt stilla.
men närmare tolv, när jag va så orolig och illamående att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, då minsann börjar den röra på sig... snacka om att jag blev lättad!! jag mår fortfarande riktigt illa =( men det känns inte som att det är nån fara för lilla bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0