nyklippt

får så mycket beröm för hur bra mitt hår mår varje gång jag klipper mig! så då är väl de dyra produkterna värt pengarna antar jag =) och jag har hittat min favorit-frisörska på another you. dyrt det med.... men å andra sidan la jag ju inga pengar alls på nån typ av hårvård under sex hela år (med dreads)  så då kan jag gott kosta på mig lite nu.


   

med dreads jan-06





precis fått dom avklippta sept-06





julen-07



åt en trevlig lunch med syster, mor och far efteråt och sen knallade syster och jag runt på stan ett tag. fick allt planerat gjort men det får jag lida för nu. fy farao vad slut jag är!! både i huvud och kropp. ryggen värker, fötterna värker. men jag kom i alla fall hem med de dyra hårprodukterna, två bodys och mössor till bebis, amningslinne och amningsbh till mamma =) tänk att kalla sig själv mamma... helt galet... =)

nu ska jag slappa med marcus till vi somnar =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Du e så fiin!!

Ses i möra! Kankse blir så att ingen av er kommer.. ? utan att ni tar en träff på BB istället.. nej det får ni göra en annan dag.. för jag ser fram emot imorrn :-D

2008-01-25 @ 21:03:48
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0