klumpigt värre!

va på stan igår igen, träffade carro och sara. känns som att det är bäst att passa på nu när man är ledig några veckor.  sen lär man ju inte orka med så mycket den första tiden.

mina fötter har inge former alls längre, är bara två tjocka klumar. har aldrig sett dom så svullna! hela jag är en svullen klump nu. mina fingrar värker när jag försöker räta på dom ordentligt. blä! nu räcker det tycker jag!

har ingenting planerat idag. förutom att diska lite och posta ett brev. är så trött på försäkringskassan. varför skickar dom aldrig alla papper på en gång? man får hem papper som man fyller i och så tror man glatt att allt ska va klart. det går en vecka eller två och så får man hem nya papper som ska skickas runt och skrivas på av olika människor på olika ställen och ändå hinna va inne till försäkringskassan igen inom en vecka! och självklart håller mitt jobb på med ett ägarbyte så INGEN vet vart jag ska skicka papprena! men jag ringde i alla fall försäkringskassan så nu har jag tre veckor på mig att få brevet till rätt person så det ska väl ordna sig tycker jag. men vem vet när jag får pengarna då? jaja, det är som vanligt med försäkringskassan...

nej om man ska ta sig i kragen lite.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Såg nu att det stod Uppsala på din sida. Fick för mej att du var från Norrtälje eftersom Lina bor där.
Ne, jag är från uppsala sedan första dagen =P
Det är sant. Vart jobbar du någonstans?
Jag har haft roliagre ställen än F-kassan att ha att göra med =/

2008-01-17 @ 13:02:22
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0