illa

idag mår jag illa =( ungefär som i somras..... kunde inte somna om ordentligt efter att marcus pussat mig hej då för att jag mådde så illa. ska försöka stoppa i mig nån frukost snart men det känns som att jag komemr spy oavsett vad jag hittar på...

glömde skriva igår att jag tog med mig en tens-apparat hem från mvc. min barnmorska va också helt salig över den, OM man tar hem den i tid, lär sig den ordentligt och börjar använda den från första värken. började man inte förr än man låg på förlossningen och redan har ett ordentligt värkarbete igång så tyckte hon snarare att det gav tvärtom-effekt. så här ska det tränas så fort marcus kommer hem! om han tar över ansvaret när jag börjar få svårt att fokusera så är dte väldigt många som klarar sig med bara tens och lustgas sägs det. skulle vara underbart om jag klarade det! ananrs får det väl bli epiduralen i alla fall...........................................

ska gå och se om jag får i mig nå mat och kanske piggnar till lite. annars komemr det här bli en trååååkig dag =(

förresten sitter marcus på sitt jobb nu och äter årets ANDRA semla, jag har inte ens ätit min första. kanske ska gå till ica sen om jag mår bättre =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad mycket den hade växt då. Tror det stannar av lite i slutet. Annars skulle man ju se ut som ett hus.

Ja visst är det lite kul med dagsformen. Tror du det hänger lite på hur man sover? Börjar starkt tro på det..

Har ni köpt någon vagn?
Jag har ju forskat lite i vart jag ska ställa den men idag kom jag på att jag inte vet vad jag ska ha i den.
Vi har en mjuklift pga våningarna,lättare att bära. Men den känns också mycket mindre än hårdliften.
Ungen kommer ju ligga som en packad sill?

2008-01-24 @ 13:28:51
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Lisa

Hej tjejen! Lisa här (Linas kompis) Shit det börjar dra ihop sig för dej!! Vad spännande! Jag kan bara hålla med ang tns-apparaten, guuuuld värld. Hade den från försTa värken å sen lustgas, hehe fast om jag hade hunnit hade jag inte tackat nej till edan. Hoppas att allt går bra för dej, jag lär få höra allt från vår kära Lina.
Kram på dej!!

2008-01-26 @ 09:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0