god morgon

igår tog jag det ganska lugnt, som de flesta dagarna nu för tiden =) diskade och plockade lite, sen låg jag och läste en stund. tog ett riktigt krafttag i duschen och rakade benen!! lyx =)
sedan åkte jag faktiskt förbi jobbet, det är meckar-kvällar på tisdagar så jag utnyttjade en kille som fixade oljebyte på bilen =) så nu behöver jag inte tänka på det på ett år typ!

vi får se vad jag får gjort idag ska börja med att äta frukost. fastnade i allt om heath ledger på aftonbladet.se. tragiskt...
sen i eftermiddag är det dags för mvc igen och efter det blir det middag hos mina päron. min morbror är på besök. han fick jobb i peking och har inte varit hemma sen han flyttade för kanske 1-2 år sen så det blir kul! jag hoppas han har varit inne på familjeliv och kollat på bilderna annars kommer han få världens chock när han ser mig..... jag är ju ganska stor....

packa förlossnings/bb-väskan ska jag i alla fall börja med. vi satt och gjorde en lista igår vad som bör vara i den.

nej, frukost säger magen.... hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej, idag fyller jag år därför är jag extra snäll
så vill du ha en ny header och hjälp med bloggen?

Var då med och tävla!
Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar
här; http://florennz.blogg.se/1201076167__23_januari_08.html

LYCKA TILL!

2008-01-23 @ 09:54:06
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Lina

Skriv ner vad du lägger i den.. spännande :-)) jag han pocka i och ur saker flera gånger innan det äntligen var dax... men var ändå tvungen att tillägga saker precis innan vi åkte.. haha

pöss pöss

2008-01-23 @ 20:37:32
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0