första lediga dan...

...börjar segt =)
har inte gjort så mycket mer än att äta frukost och läst bok, The Husband av Dean Koontz. ingen höjdar-bok än så länge men helt okej. väntar nu på att lina ska ringa upp sen ska jag sätta igång tänkte jag. diska, hänga upp tvätt, ta en dusch. kl 14 ska marcus och jag va på familjerättsbyrån och skriva på att marcus är pappa till bebis. knasigt att man ska behöva göra sånt fast vi är förlovade och bor ihop. men tydligen har inte marcus rätt till barnet om nåt skulle hända mig under förlossningen och bebis får inte heller ta marcus efternamn. bara för att vi inte är gifta. men våra signaturer på ett papper ska göra allt giltigt!

Kommentarer
Postat av: Lajna i Norrtälje

Sjukt... jag vet!
Men alla är inte trogna i sina förhållanden tyvärr.. och det blir ett jäkla tjaffs senare fram i livet om det visar sig att pappan inte är pappan till barnet. Men men.. Karln kankse skriver under ändå.. utan vetskap att frun har legat med nån annan. sjukt.. men vad säger att om man är gifta så är man trogen?
hmm..

2008-01-14 @ 19:34:07
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0