=(

har sovit ap-dåligt inatt.... brukar vanligtvis inte vakna förr än klockan ringer vid nio på vardagar, kanske 10-10.30 på helgerna. men nu har jag varit vaken i 1½ timme redan och bara legat och vridit och vänt på mig hela natten. ont i huvet, hungrig och illamående. och jag har drömt en massa drömmar om att jag tvättar barnkläder. kanske är mitt undermedvetna som säger åt mig att skynda mig för snart är det dags? man kan ju hoppas i alla fall.

nej, ska lägga mig och se om jag kanske kan somna lite till innan det är dags att gå upp. ska ju orka med en dejt idag! tyvärr vet jag redan nu att jag inte har nåt att ha på mig........ komemr se ut som ett fetto. måste tvätta kläder idag.

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en underbar lördag!

2008-01-26 @ 07:07:05
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Hanna

Japp imorrn är den stora dagen!
Vet inte hur systemet fungerar ärligt, men vad jag har förstått så kommer jag inte leva fattigt iaf.
Får vi hoppas =/

2008-01-26 @ 09:35:36
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0