=)

nu har jag till och med varit duktig! började diska och råkade hitta nån energibomb nånstans. så nu har jag kollat datum på allt i kyl, frys, stora "skafferiet" och lilla "skafferiet", så härligt att rensa!!! kanske borde ha slagit på stort och torkat ur alla hyllor och sånt samtidigt men hjärnan va totalt inställd på att slänga, inte städa. det blir ju visserligen lättare att torka ur nu när det inte är lika mycket grejer kvar och allt är sorterat =) känns jättebra!
borde egentligen hänga upp tvätten nu också men det får faktiskt vänta. nu är det fötterna upp som gäller. dom ser lika hemska ut nu igen som dom gjorde igår =( ska läsa ut boken eller kanske lyssna på avslappningsband. brukar somna när jag lyssnar på det och det vill jag inte riktigt nu. men jag kanske skulle behöva det en stund. det är ju faktiskt fredag och fast det inte finns nåt att se på tv ikväll så kan det ju ändå va kul att orka va uppe lite längre! kanske ska hyra en film sen när jag hämtar marcus. han måste jobba över idag också stackarn =( men sen är det helg!



nej, upp med fötterna!!!



Fy farao!

Kommentarer
Postat av: Lajna

oj det ska hända av sig själv.. men det kan vara att du tog bort den blåa markeringen runt om den i inlägget.. hmm

läs detta!
http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article1458132.ab

2008-01-18 @ 19:16:56
URL: http://endellina.blogg.se.blogg.se
Postat av: Malin

Aaaah! vilka läskiga fötter :O

2008-01-18 @ 22:07:37
Postat av: Hanna

Herregud, dina fötter! Stackare. Jag ska VERKLIGEN inte klaga. Mina är inte ens sådär när jag är varm.

Vi bor på Byggmästargatan. Precis pararellt med E4an.
Det är ett jättebra område, precis mellan Gränby och stan.

Sitter och ska precs få i mej lite mat o tårta. :) Jag är världens godisråtta 365 dgr om året. har du blivit er godissugen nu?

har inte läst så mkt böcker. jag gav en du ska bli pappa bok till andreas, så han har nog läst mer än jag. tror det kommer naturligt som du säger. har skummat igenom en bok som mamma hade sen jag kom, den var ifrån 79. man får ta det som stå i den med typ ett spadtag salt.

trevlig kväll :)

2008-01-19 @ 16:24:25
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0