ensammen

med katterna förstås =)

gick från familjerättsbyrån på väderkvarnsgatan ner till cupido och köpte sallad, sen stod jag och väntade på bussen i tio minuter och sen va jag död! så ont i ryggen och benen =( det värsta av allt va att jag skulle åka till mamma och pappa en stund och där är det uppförsbacke från busshållplatsen, vilken jädra mjölksyra!! bebis får gärna komma nu, orkar inte längre... har gått upp alldeles för mycket i vikt och det är inte min kropp van vid alls. längtar tills jag orkar och hinner träna igen! är fast besluten att komma i form snabbt. men det lär jag ju få äta upp...

marcus stackarn ska jobba över typ hela veckan =( dumt jobb han har! en vecka i månaden blir det alltid en massa övertid. men jag håller ju på att somna i alla fall så det gör nog inte så mycket =) ska nog lägga mig och läsa tills jag inte kan hålla ögonen öppna längre. måste ju faktiskt ställa klockan imorn, det kommer nå gubbar och ska uppgradera kabel-tv-nätet i huset. någon gång mellan 7.30-18.00 kommer dom.... jag kommer gå upp vid 7 men dom kommer inte komma förr än 17. som vanligt.

klagar jag mycket? kändes så helt plötsligt.... det har i alla fall varit underbart skönt att inte behöva jobba idag!!! imorn ska jag äta lunch med en kompis på stan och sen är föräldraträff nr2.

sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad trevligt :)
Det känns bra, börjar längta bort
magen och få träffa den som finns därinne!
Hur långt har du gått?

2008-01-14 @ 22:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0