ensam igen

klockan 11.30 kom elgubbarna och stannade typ 20 minuter. perfekt lagom innan jag skulle ner och träffa hanna på stan. vi har skapat en liten tradition med lunch på rififi, väldigt trevligt! hon blir lika paff varenda gång vi ses över hur mycket jag växt sen sist =) nästa gång kanske jag har krymt igen =)

åkte och hämtade marcus på jobbet innan föräldraträffen. där började vi med en förlossnings-film från ackis. oj vad jag sattt och höll på att grina hela tiden!! det va så vackert (kan man tycka smärta är vackert?!?) jag ser så  mycket fram emot det! visst det kommer göra ont som f-n, och visst jag kan spricka och skita på mig och allt vad det heter, men jag längtar verkligen! jag ska kämpa arslet av mig och klara av det där galant!
annars satt jag mest och höll på att somna hela tiden, som oftast nu för tiden... dom andra i gruppen ser så pigga ut, jag förstår inte =(

nu ska jag laga lite mat. marcus har tagit cykeln till jobbet stackarn. igår jobbade han 8-21, ikväll trodde han inte att han skulle kunna komma hem förr än runt 00 nån gång... =( han kommer kollapsa totalt till helgen...då ska jag ta hand om honom ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0