disciplin

ta sig i kragen, eller hur.... några timmar senare än sist och jag har inte gjort ett dyft! det har visserligen varit hur skönt som helst! men man undrar ju lite över min själv-disciplin. disken är klar på en kvart, posta brevet tar kanske 20 minuter, eftersom jag går lite långsammare nu för tiden, ändå har det inte blivit gjort! har tänkt gå till ica alldeles strax men jag måste komma på vad jag ska laga för middag först... så det kommer väl dröja ett tag innan jag får det gjort också. om jag ens får på mig skorna idag =)

men det sägs att man får va lat när man är höggravid?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aah, men det är därifrån!
Jag jobbade på ett ställe som hette cdbokshopen och bilen jag körde var ifrån opel i uppsala.
det var mkt spring där ett tag. därför jag känner igen dej. du hjälpte mej vid ett par tillfällen..
själv blev jag arbetslös på kuppen, men det löser sej alltid :)
har du utbildat dej till ngt eller gick du direkt på arbetslivet?

lat. ja. idag har jag inte rört mej utanför lägenheten och knappt sängen.
en av de sämre dagarna. magen har varit sammandragen typ heeela dagen och har haft svårt att andas. skönt när man blir av med kanonkulan, inte sant?

2008-01-17 @ 20:26:30
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0