äntligen!

nu är jag ledig fram till förlossningen! känns lite skumt men oj oj oj va skönt! har så mycket jag vill rensa och greja med innan bebis bestämmer sig för att titta ut men hittills har det inte funnits nån ork efter jobbet. men nu så! hoppas bara jag inte blir lat och ligger i soffan hela dagarna... jag vill baka och städa och tvätta bebis-kläder och få allt klart. det där med att baka kommer nog komma i sista hand.... är inte så bra på det där med att vara hemmafru... inte än i alla fall =)
egentligen har vi nog det mesta under kontroll till bebis ankomst, måste bara ha tid och ork att sätta mig ner och komma underfund med det. vilket jag kommer att ha nu fram över =)

nu ska jag gå och laga mat, marcus kom precis hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0