städdag

idag har vi städat konstant hela dan. känns det som i alla fall. ändå har jag inte hunnit med badrummet =(
men jag har gjort en massa småsaker som jag tänkt göra i evigheter men som inte blivit av. så nytta har jag minsann gjort ändå! och nu har jag ju nåt att pyssla med imorn.... plus den där dumma förlossningsväskan =)

bebis har varit riktigt riktigt aktiv hela dan idag. nästan lite jobbigt aktiv. mycket trevligt samtidigt =) undrar om man kommer sakna rörelserna i magen efter bebis är ute? tror man är alldeles för upptagen av underverket för att tänka på det =) och så är man nog ganska glad över att den enorma kulan har försvunnit...

är man dålig mamma om man gör allt man kan för att börja träna så fort som möjligt? har alltid varit väldigt liten men nu har jag en massa onödigt överallt helt plötsligt =( kommer nog inte bry mig alls i början iaf... kommer bara sitta och titta på bebis hela dagarna =)

nu ska jag titta lite på tv innan jag somnar. blir nog ett tidigt god natt ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Dålig mamma? Nee verkligen inte. Tror dock inte att du kommer vara den som lämnar bort ditt barn för att du ska träna?
Att ni kanske gör det tillsammans eller efter ett tag.
Såg en dokumentär på tv om kändisar som får barn.
3 veckor efter förlossningen hade Heidi Klum gått tillbaka till sin vanliga vikt.
De hade plockat ut barnet tidigare och hon hade en barnskötare så hon kunde komma tillbaka till sin vanliga vikt genom mat och träningscoacher.
Tycker det har gått lite långt när man tom plockar ut barnet tidigare för att man inte ska gå upp för mkt i vikt sista veckorna..
De föder ju inte ens normalt! :)

2008-02-04 @ 08:59:59
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag har hållt igång sedan halv sjuö. Jag börjar bli lite mosig nu om jag ska vara ärlig..
Helt sjukt vad dagsformen svajsar från dag till dag.
Skulle vilja ta mej ner till vaksalatorg, det är marknad. men jag har ingen som helst ork..

det kan väl inte vara så himla svårt med bilbarnstolen?
annars får man väl fråga ngn om det skulle bli dax o man står där med djupa veck i pannan.
haha.
kram

2008-02-04 @ 11:49:11
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0