sov gott!!

det visade sig att vår ugn har pajjat.... men som tur va tittade mamma och pappa förbi en stund så dom tog plåtarna med sig. vet inte om dom går att rädda, men det visar sig! känns lite ruttet om det inte går bra så ont i ryggen som jag fick av knådandet.

annars måste jag säga att jag är förvånad över hur "lätt" allt har varit att göra idag. visst har jag ont överallt nu och är riktigt trött men jag trodde ändå att jag skulle känna mig värre än jag gör. en trevlig paus fick jag när isabel och alva tittade förbi =) oj va glad och söt hon va!!

imorn är det dags för mvc igen. antar att det bokas tid för igångsättning och sånt då.

nu är det dags för mig att sova, ska ju upp "tidigt" imorn. marcus får ju däremot sovmorgon =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att du får något gjort iallafall.. Skönt tills bebis kommer för då orkar du nog inte heller ett tag framöver..

Kanelbullar alltså.. du måste verkligen mått bra idag för det krävs kraft och ork.. :)

Skönt att höra att du inte mår allt för dåligt..

Ta hand om dig!

Kram

2008-02-13 @ 22:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0