sov-dags

skrev ett inlägg förut som strulade massor och så vips va det borta =( snopet. men nu försöker jag igen!

karin va här över lunch, jättekul! kom fram till att vi inte setts sen i somras och ikväll åkte hon till tanzania i tre månader. hon ville hinna se tjockisen innan hon åkte =) och det fick hon!!


bilden är tagen i v38



marcus och jag har precis tittat på "Sum of all fears" och nu är det dags att lägga sig! han komemr behöva jobba både lördag och söndag =( men imorn är det iaf middag hos mina föräldrar!

sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Guuuuud.. snart är det dax!!

Om några timmar föder du väl.. igen... Undrar hur det blir den här gången!? haha..

ska slockna snart! pöss pöss

2008-02-02 @ 00:34:35
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Hanna I

Hej Mickis,

Tycker att det börjar bli dags för dig att minska på trycket snart! Vänta inte till sista februari! Vi har vadslagning i skolan, satsa på 8e februari! Det gissar jag (är förövrigt min lillasysters födelsedag). Andreas hälsar!

Massa kramar!!

2008-02-02 @ 10:12:30
Postat av: Hanna

Jo så har vi väl med tänkt.. Tänkt iaf, sen får men se om man kan också =P
Jag vill iaf ha 2 år emellan. Och är man gravid ien efter 1 år o 9 mån får man samma pengar som under det första barnet. Vilket kommer vara en fördel + nödvändigt eftersom jag är arbetslös =P

Vad blir det för er ikväll?

2008-02-02 @ 17:49:47
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

Nej, precis, bara för att det var lätt nu ja behöver det inte vara så nästa gg.
Kroppen förbereder sej väl. Det gjorde min iaf till o från runt 38 vad jag kan minnas. småkrämpor lite här o var i korta stunder..
nu ska jag återgå till tvsoffan =P
kramis

2008-02-02 @ 22:04:18
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0