sol igen! och alla hjärtans dag =)

vilken lyx! och jag verkar må bra idag med så det måste ju ha med solen att göra =) jag har alltid varit lättpåverkad av solsken. solen har alltid varit min bästa vän! nuförtiden på delad första plats med marcus =)

idag har vi då varit på mvc igen. ingen tid för igångsättning bokades utan jag har tid hos mvc igen nästa torsdag. om inget hänt innan dess så bokas igångsättning då. bebis är fortfarande envis och låter bli att fixeras men nu va den "knappt ruckbar" =) barnmorskan trodde det va nära nu, men hon verkade basera det på att jag har så många sammandragning och det tycker jag ju att jag haft länge.... vi får se. bebis hjärtljud va bra, mitt blodtryck va bra, allt va bra som vanligt!

väl hemma diskade jag och kokade alla bebis-grejer vi har. nappar och nappflaskor och sånt ska ju steriliseras alltihop. kändes lika bra att få det gjort. sen kom pappa och skjutsade mig till babyland så jag kunde köpa en blöj-hink, en såndär med plastfilm som gör att det inte ska lukta alls. vi får väl se! lunch åt vi på subway =)
följde med hem till gårdsvägen sen och smakade mina goda bullar! =) det hade gått kalasbra att rädda dom.
uppsala hem har för övrigt lovat att komma och titta på ugnen någon gång inom fem arbetsdar...... tur att vi mest lagar mat på spisen!

fick två trisslotter i alla hjärtans dag-present och den ena vann vi 2*25kr på. hämtade två nya lotter på ica när vi va hos barnmorskan och då vann vi 50kr på båda! ska möta marcus när han går av bussen och hämta nya lotter =) summan kanske fortsätter växa!!

ikväll ska marcus laga mat åt mig och jag får inte veta vad... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0