lat-dag

idag har varit en väldigt lat dag. marcus åkte till jobbet vid 11 och jag själv blev hämtad av mamma strax efter tolv. satt hemma hos päronen och tittade på happy feet =) den är så söt! sen sov jag lite och sen va det dags för pappas underbara lasagne!! vid 19 nån gång körde mamma hem mig och hämtade upp marcus på vägen.

nu har vi tittat på harry potter och det börjar bli svårt för mig att hålla ögonen öppna igen =) sov inte så bra i natt. hade en massa konstiga känningar hela natten, både i rygg och mage. men jag har inte känt nånting speciellt alls under dagen så det va väl falskt alarm =(

imorn ska marcus jobba lite igen, förhoppningsvis inte lika länge. jag ska försöka småpyssla lite och städa lite smått. får se hur mycket jag orkar göra själv. det är ju faktiskt stor-städar-dagen. tänk om bebis skulle komma i början av veckan och vi inte städat sen förra helgen... fy! måste ändå försöka ställa in mig på att gå över tiden....

ska ialla fall prova tensen igen ikväll så att den säkert funkar. oavsett när det sätter igång!

fortsatt trevlig helg! sov gott

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så tänker jag också, med städningen.
Vi städar verkligen varje söndag. Tänk om vi inte skulle göra det nu.
Så kommer det vara damm o elände när man kommer hem.
Inte vill man dra igång dammsugaren det första man gör?

2008-02-03 @ 14:14:30
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

haha tala inte om en fredag, en lördag skulle kännas ännu värre!
jag som är noga med städning och lite av perfektionst skulle nog fråga brorsan snällt om han skulle kunna dammsuga lite hemma hos oss ifall vi skulle bli tvungna att åka in en lördag.
haha sjukt förresten. men tacksamt det vore.

2008-02-03 @ 15:46:29
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

Det gjorde i rätt i. Max har de godaste hamburgarna, överlägset =P

Badrummet, det tråkigaste - men det bästa när det är färdigt. det blir lixom väldigt rent :)

Nej inga planer.
På söndag bara, då är det kontroll på sjukhuset.
Låt oss hoppas att det inte går så långt..
Du då? Några planer?

2008-02-03 @ 20:30:31
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0