havandeskapspenning

glömde ju skriva förut att havandeskapspenningen för december och januari äntligen trillat in på kontot!! bättre sent än aldrig =) men man undrar ju om dom kommer vara lika långsamma på att betala ut föräldrapenningen?! det kommer bli tight ett tag i så fall. men det mesta brukar ju ordna sig. h-penningarna behöver jag ju inte röra så dom finns ju till räkningarna i slutet på februari iaf.

marcus kommer antagligen hem tidigare idag, runt halv sju förhoppningsvis så jag ska ta och diska så det ser någorlunda okej ut här hemma. annars har jag verkligen tappat stinget de senaste dagarna. plötsligt och totalt...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, jag har ett gäng. Men inga jag umgås med vad jag kan komma på..
Känner ytligt mera. Isabel www.angelinypourpoket.blogg.se/gravidakvinnan har jag pratat en del med, hon ska ha i april :)
Du då?

Någon speciell färg?

Nu ska jag ta itu med klädfrågan..
kramis

2008-02-07 @ 17:30:04
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Anonym

http://angelinyourpoket.blogg.se/gravidakvinnan/

2008-02-07 @ 17:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0