en bra dag fick jag iaf

dagen fortsatte jättebra igår! vek och tvättade och hängde kläder, diskade. vid 13 kom pappa och hämtade mig så åt vi lunch på dax och sen tog vi en runda på ikea. måste ju passa på när man mår bra! köpte lite småsaker som dörrmatta, diskställ, toalettborste och sånt. glömde dock att jag borde köpt nytt durkslag =(

när jag kom hem va jag helt slut och borde ha sovit men nej då, då skulle ju alla grejer på plats och jag började dessutom skära och knipsa för att få bort "plastbiten" (bökigt och meningslöst att försöka förklara närmare) så att skötbordet går att fälla ner problemfritt. det va inge kul med svullna händer utan känsel men det gick tillslut.

klockan va väl strax efter 17 när jag kom fram till att jag nog dör om jag inte sover lite så jag la mig på soffan. men tyvärr tyckte inte alal att det va en bra idé! luna tyckte det va mycket trevligare att mysa och hennes sätt att mysa är att köra trampdansen fram och tillbaks på mig och tvätta mitt hår. men vila lite fick jag ju göra i alla fall!

när marcus kom hem gjorde han sin goda köttfärssås!! dundersats så det blev tre portions-matlådor och två glasspaket..... =)

idag har inte börjat som en lika bra dag...... tog flera timmar för mig att somna igår, va uppe och kissade varje timme utom klockan fem. och när jag va uppe vid 6 mådde jag så illa och det blev bara värre och värre. brukar ju sova till ca tio men jag kunde inte somna om alls. har varit övertygad om att jag snart ska spy hela morgonen men inget än så länge. försöker få i mig en macka och lite te nu men sen blir det nog dags att ligga igen =(
tur att jag fick göra lite nytta igår, det är så värdelöst att må så illa =( får se hur dagen slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0