dags att vila

pappa kom hit och hjälpte mig köra bort grejer till återvinningsstationen så nu fick jag slängt allt som stått på matbordet i flera veckor....... jätteskönt! sen bjöd han mig på lunch på lyktan =)

har också varit på ica och handlat c-vitamin brustabletter på pappas inrådan, så jag kan andas till förlossningen. på min inrådan köpte jag semlor och chokladbollar =/ hm...
sen har jag diskat och hängt tvätt och nu har jag så ont i ryggen. katterna är efter mig hela tiden så jag tror det är dags att vi alla lägger oss i soffan och myser lite! med buddha bar på högsta volym =)

längtar så efter marcus idag =( hoppas han inte behöver jobba över allt för länge!!

förresten... ska man ha lakan och kisskydd i vagnen också??

nu till soffan..... på återseende!

Kommentarer
Postat av: Hanna

precis så hade jag det också.
när man sjuk - då vilade man och inte stoppade i sej en massa tabletter o grejer. nässpray har jag aldrig använt som liten heller, kanske därför jag är så känslig för det..
andreas familj är exakt tvärtemot. proppar i sej tabletter för minsta lilla och tar nässpray om man ser en katt på andra sidan gatan typ. och åker till akuten om man har lite ont i tummen ungefär..
alla är vi olika..

tog en sväng till gränby o köpte semlor istället.
tyckte de hade på lite för lite mandelmassa. det är ju det godaste av allt!

vad har du lagt i sängen? tycker sängen känns så hård för någon att ligga i, men de kanske inte bryr sej om det?

2008-02-05 @ 16:43:31
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0