bra start

idag startar dan ganska bra verkar det som =)
solen skiner och jag mår inte illa! det va nästan en vecka sen sist, hoppas det håller i sig! då kanske man kan få lite saker gjorda idag =) har lite tvätt som behöver tvättas och sånt.

det va så härligt att ha marcus hemma i helgen. han jobbade ju över så mycket förra veckan. men det kändes riktigt meningslöst att ligga och må så illa hela tiden. men det va härligt att ha han bredvid mig =)

nu är det en ny vecka, marcus komemr nog jobba över en del nu också. om jag inte råkar föda =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Du har inspirerat mig!! :-) Nu ska här också bloggas i stort sett anonymt, är min tanke!
Skönt att du är bättre idag!

2008-02-11 @ 11:16:06
URL: http://issapissastankar.blogg.se
Postat av: Hanna

Hur går det? tack för smset :) Har lagt in ditt nummer säå vi kan höras av senare.
Hoppas det händer något snart!
Massa kramar

2008-02-11 @ 12:22:23
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja jag tänkte att jag skulle skriva och berätta såsmåningom.. just nu så är jag lite allmänt förvirrad faktiskt =P
inte så konstigt möjligtvis :)
ett tips är att frys in mat!
vi har käkat mt från frysen för andra gången idag. mkt tacksamt när man inte har tid eller ork :)
allt gick bra på bb, mycket bra. det kommer det göra för er också. öva tensmaskinen! funkar bra fram tills slutskedet, då funkar inte ett skit - enligt mej.
kram på er
(jag tror att ni kommer få en tjej :) satt o tänkte på det idag)

2008-02-11 @ 20:44:31
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0