blä

låg i sängen mest hela dagen igår och mådde jätteilla. vet inte om jag är sjuk eller om det bara är bebis som ligger och trycker på obekväma ställen. man vet ju aldrig nu för tiden. kan ju va va som helst. men iiinge kul va det! =(  idag känns det iaf inte som att jag kommer spy men bra mår jag inte. får se hur det artar sig...

inatt kollade jag klockan varje gång jag va uppe och kissade. exakt varje timme utom klockan 6! hur bra sover man om man måste upp en gång i timmen!?!?!? heeela natten! sen gick jag in i en byrå också när jag skulle öppna fönstret.... känns som att det blir ett tjusigt blåmärke!

just nu skulle jag göra exakt vad som helst för en god natts sömn........

jag har inte tid att må dåligt heller, speciellt inte va sängliggande. vi måste städa och fixa idag och jag vill hinna till ikea innan bebis kommer också... inget viktigt men lite småsaker som skulle vara trevligt att ha som inte kommer prioriteras efter bebis är här. nytt torkställ till disken t.ex. men jag kör ju inte bil längre =( *trafik-fara*

ska iaf försöka orka med middag på gårdsvägen ikväll. morfar och doris är ju på besök!

Kommentarer
Postat av: My

Oki. Jag mådde också illa på slutet. Bra att höra att du tar det så bra:). Jag hatade graviditeten. Tyckte mest det var jobbigt och jag var så orolig hela tiden för att nåt skulle gå snett. Men så har man ju en pessimist till mamma som hela tiden sa att jag inte skulle köpa nåt för att nåt kunde hända typ.

2008-02-09 @ 12:31:26
URL: http://mysan87.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Det är väl mina grannar med, men just på helgerna har den jäkeln en förmåga att gå med hälarna i golvet att man kan tro att han vandrar runt i vårat rum.
Det är irriterande när man ska försöka sova..

2008-02-09 @ 12:49:33
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

Nu tänker jag inte städa en gång till innan bebis kommer =P
Det är ju söndag imorrn, men vi tog det säkra före det osäkra :)
kramis

2008-02-09 @ 12:51:25
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Lina

Jonas frågade hur du mådde... å jag sa att du mådde illa mest.. då påminde han mig att jag oxå gjorde det typ sista vecka.. att jag trodde att det skullle bli sådär som i början. HUA! Men jag tror att det är bebisen som ligger knasigt!

Kroppen klarar mer än vad du tror. Det är förlossningen ett gott tecken på. Och den kommer du att klara galant!!

Kämpa på nu!! Du är ju i slutspurten!

puss och kram

2008-02-09 @ 14:14:27
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Hanna

Vad fint det blev här! Gillade du det?
Bakgrunden var jättefin tycker jag :)

min svacka är över nu :) jag fick en god buffe med pannkakor bland annat så jag är mätt o nöjd.
nu väntar en helkväll med hockey.. tydligen =P

friska på dej :) vi kommer ju få jämngamla bebisar. coooolt :)

2008-02-09 @ 16:10:04
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0