äntligen hemma!!

nu har vi fått komma hem. känns väldigt skönt och samtidigt ganska nervöst. vi har blivit väl omhändertagna på sjukan och nu är vi helt ensamma. men vi har haft gott om tid att lära oss ta hand om bebis så det kommer gå bra!



vår älskade lilla gubbe såg världen den 19/2-08 kl 14.31
han vägde 4940gram och är 54cm lång
en stor, stark och vacker pojke!



trots komplikationer både vid förlossningsarbete och kejsarsnittet så är vi överlyckliga!! som vi har längtat efter våran pojk =)

jag ska lägga upp lite bilder och skriva en förlossningsberättelse men det dröjer nog några dagar. jag är fortfarande helt slut efter allt och jag lär ju inte bli så jättemycket piggare närmaste tiden =)
trots att marcus redan varit hos mig och bebis i sex dagar (fyra arbetsdagar) så får han ändå va hemma två veckor till! det känns helt underbart!!!!! vet inte vad jag skulle göra utan honom!!

älskar mina båda pojkar så!

Kommentarer
Postat av: morfar

ni är så duktiga!

2008-02-24 @ 20:18:02
Postat av: Hanna I

Hej Miiiickis!!! Välkommen hem till er allihopa! Å GRATTIS GRATTIS GRATTIS än en gång! Äntligen är ni hemma! Jag har längtat så! Hoppas allt e bra med er alla. Kan tänka mig att ni har en hel del att göra de närmaste dagarna innan ni kommer in i allt. Skönt att Marcus får va ledig =) Tänk att det blev en liten kille. Det måste vara nåt med den där randen på magen... Jag sa till Andreas att jag ska ta patent på min teori om testosteronet som jag berättade för dig. Den höll ju!! Han bara skrattade!

Själv så känns det som att jag kommer att gå under de närmaste veckorna, men man brukar ju överleva på något sätt. Skolan ger mig inte mycket ledig tid =/...

Hoppas att lillkillen sover snällt inatt så ni också får lite sömn. Kan tänka mig att det kan behövas.

Massa kramar!!!!

2008-02-24 @ 20:45:05
Postat av: Isabel

Grattis igen! ser fram emot en förlossningsberättelse och mera bilder på er ursöta son!

2008-02-24 @ 20:45:26
URL: http://issapissastankar.blogg.se
Postat av: Martin J

Grattis!! Jättemycket GRATTIS! och så en gång till: GRATTIS! :)

2008-02-25 @ 16:09:41
Postat av: Lina

Gu va ni e duktiga :-)
Inte lätt första tiden.. men man tar sig igenom den...
undrar hur man gör med 2 barn? måste fråga Lisa.. haha
Oj nej, inte för att jag behöver veta det nu.. men om några år kanske :-)

Skönt att Markus får vara ledig mer.. lyx!

Känns kul att du nu går igenom samma sak som jag gått igenom :-)Nu vet vi vad vi pratar om!! hihi
Man vet inte hur det är förrän man är där!

puss på er!

2008-02-25 @ 21:06:12
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Carro

Grattis, grattis!! Hoppas allt har gått bra nu när ni har kommit hem. Maria fick igår oxå, så nu har man många bebisar att hälsa på!!
Kramar!

2008-02-26 @ 09:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0