8/2

illamåendet satt i hela kvällen igår och nu på morgonen har det varit riktigt jobbigt igen. va nyss och spydde. eller hulkade i alla fall som en tok! kändes som att hela magen vändes ut och in, men jag fick inte ens upp slem. ingenting alls. men det känns i alla fall liiite bättre nu...

måste få i mig nåt att äta, men det känns inte riktigt kul att tänka på det just nu =(

för övrigt så är det den 8:de idag. det va det datum bebis skulle komma om man räknade efter mensen. men ultraljudet ändrade till den 10 och det verkar ju iaf stämma bättre...

Kommentarer
Postat av: my

hon är snart 10 månader :). nej jag vet. det är inte kul att känna sig stor som ett hus. jag svullnade upp hela jag och såg ut som en ballong. fast man blir ju smalare rätt snabbt efter man fått som tur är. allt vatten försvinner ju. har du mått illa hela graviditeten??

2008-02-08 @ 10:50:04
URL: http://mysan87.bloggagratis.se
Postat av: morfar

du måste äta ordentligt

2008-02-08 @ 11:06:15
Postat av: Lina

JA nu är det nära :-D
Håller tummarna för att det blir här i dagnarna. Gråt kanalerna står i startgroparna... :-( hihi

2008-02-08 @ 19:42:38
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0