17/2

japp nu går jag in i vecka 42, kalaskul!! =) (försöker vara positiv...)
det hade ju varit väldigt kul om bebis ville komma ut idag, med tanke på att det är lina och jonas årsdag idag. dom firar 6år idag!! GRATTIS!!! och dom födde ju lilla elliott på min och marcus årsdag =) hur stora är oddsen liksom?!?! men än verkar inget hända, det ska bli en väldigt snabb och smidig förlossning i så fall. strax över 14 timmar har jag på mig =) skulle iofs inte ha nånting emot "snabbt och smidigt"... =)
har haft väldigt ont i ryggen igår och i förrgår så jag börjar bli ganska less på det här nu. psykiskt klarar jag det fortfarande bra, det känns inte alls lika hemskt att gå över tiden som jag trodde det skulle kännas. men fysiskt =( jag har ingen kropp kvar över huvud taget. är bara en stor, tjock, svullen klump utan varken muskler eller kondition.

och man längtar ju ihjäl sig efter bebis nu =) verkligen!! vill bara ha honom/henne i famnen nu, sitta och pilla på dom små söta fötterna och fingrarna....

snart så......

Kommentarer
Postat av: farsan

kämpa på,du är så duktig!

2008-02-17 @ 10:29:26
Postat av: Sara

Hej gumman!

Lider verkligen med dig, det är inte det fösta man vill...vänta alltså..
Vill passa på här inne om Lina läser det här att gratta henne på årsgdagen oxå :)

Vi måste gå på barnmässan igen till hösten :) Hade mycket trevligt..

Kram på dig tjejen!
Jag håller tummarna idag att bebis vill komma ut.

Kram

2008-02-17 @ 11:23:51
Postat av: Hanna I

Hej gumman!!
Läser fortfarande din blogg minst två gånger varje dag. Du måste lova att lägga upp mycket bilder sen! Är så nyfiken=). Snart borde det vara dags tycker jag... Snälla, bara inte den 29e!

Har hur mycket som helst i skolan just nu. Läser en kvällskurs som jag kanske har berättat om på tisdagar och onsdagar mellan 18 och 21. Kursen är ganska skoj ifs, men det kan bli mycket om man redan varit i skolan 8-17 innan. Men det är bara februari ut så det är inte så länge kvar. Kämpa på nu, inte mycket tid kvar =)

Massa kramar Hanna

2008-02-17 @ 12:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0