Väntar

Sitter och väntar på att Marcus ska bli klar i duschen och att Maxen ska vakna. Vi har precis lördags-städat och ska åka till Bergsbrunna igen om en stund.
Mamma och jag ska träna kl 16, troligtvis den sista träningen innan all julmat och allt julgodis.... Tänkte väga mig imorgon bitti och sen någon gång efter juldagarna =) Ska försöka hålla lite lagom hårt i mig. Skulle va så tråkigt om jag gick upp nu när jag har så lite kvar.... Iofs brukar tillfällig mat-uppgång försvinna på en gång igen. Det blir som det blir, är så grymt sugen på julmat!!!!!!

Ikväll eller i morgon kommer min morbror från Kina (efter en mellanlandning ett par dag i Stockholm) och på tisdag kommer morfar och Doris! Sen kommer Marcus syster Mia och hennes David en vecka över nyår och efter trettondagen nån gång kommer Marcus pappa och Stella. Sen är det dags att börja flyttpacka! Och vips så fyller Max ett år och vips igen så flyttar vi.... Jisses =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag kan verkligen tänka mig in i hu r du känner ang julbordet, jag hade nog inte tyckt det varit så kul heller.

Micke tycker det är jättejobbigt men han tror inte att någon struntat i dig utan att du har blivit bortglömd! Så jäkla tråkigt, jag önskar jag hade frågat tidigare...



Ja snart fyller Max 1 år, tycker han föddes nyss! Alva blir 2! år, helt sjukt ju!

2008-12-21 @ 20:11:40
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jag kan verkligen tänka mig in i hu r du känner ang julbordet, jag hade nog inte tyckt det varit så kul heller.

Micke tycker det är jättejobbigt men han tror inte att någon struntat i dig utan att du har blivit bortglömd! Så jäkla tråkigt, jag önskar jag hade frågat tidigare...



Ja snart fyller Max 1 år, tycker han föddes nyss! Alva blir 2! år, helt sjukt ju!

2008-12-21 @ 20:12:25
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

Tiden går sååååå fort!

Ja snart är Maxenett helt år och Elliott år två.. GALET!

2008-12-22 @ 13:04:45
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0