Väntar

Har precis nattat Max i nästan 1,5 timme. Vill vara säker på att han sover ordentligt innan jag kryper ner i sängen. Marcus snarkningar har hörts ända in till oss så jag vet att han inte ligger och väntar på mig =)

Innan jul tänkte vi ta en bild på Maxen och göra julkort av, men det rann ut i sanden.... Men här är några av försöken iaf!



Några få försök blev dock lite bättre =)



Men som sagt blev det inget av det....

Max har inte gett ifrån sig ett ljud och Marcus har varit uppe och påstått att han inte alls har snarkat så nu ska jag krypa ner under det varma sköna täcket.
Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: morfar till max



dom hade passat som julkort allihop- både underbart och jobbigt på samma gång, precis som julen är :-)

2008-12-28 @ 10:10:39
Postat av: Lina

Gu så söööta bidler!!

Än så länge vill han ju iaf ha på sig tomteluvan... annat är det nästa år.. haha

kramar

2008-12-28 @ 12:05:43
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh maxen är så cool!

2008-12-28 @ 18:35:39
URL: http://johannastexter.wordpress.com
Postat av: Moster

Min systerson är den sötaste som finns!! =D

2008-12-28 @ 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0