Trött

Min dejt blev inställd idag med... Igår va det iofs jag som ställde in, hade helt enkelt ingen ork och det va massa som behövde göras som inte blev gjort i helgen. Så nu sitter jag här... Max sover sen en timme tillbaks, har några julklappar till att slå in men allt ligger på Max rum och jag vill inte väcka honom nu. För en gångs skull så va jag duktig och diskade direkt efter middagen igår, och har fortsatt diska allt på en gång även idag, så nu har jag ingen disk att diska.

Är väldigt trött idag. Har varit jättetrött ett tag nu, antagligen mörkret, och i natt sov Max jätteoroligt. Han vaknade inte en enda gång men han har skrikit till och gråtit i sömnen så jag har nog vaknat 20 gånger minst. Va uppe flera gånger och klappade honom på ryggen/magen för att lugna honom. Ikväll känner jag att jag måste lägga mig på en gång Max somnar, men det kommer nog inte bli så. Marcus åker ju till Österrike med sitt jobb imorn och kommer hem på torsdag kväll så då vill jag ju umgås med honom så mycket som möjligt ikväll.

vet inte heller om det blir någon träning. Dom har ju special-schema fr.o.m denna vecka till och med vecka 2. Det bästa passet som fanns idag va redan kl 18.00, måste då åka 17.30 och det är på håret att Marcus hinner hem tills dess. Vi får se. Det blir ingen träning på torsdag iaf, hade helt glömt bort att jag ska på misshandel då igen....

Nej usch. jag mår illa och har ont i huvet (drack juice och har suttit framför datorn för länge så jag får skylla mig själv...), kanske ska lägga mig en stund. Men då kommer jag antagligen somna och Max kommer säkerligen vakna precis i samma sekund =) Men det skadar ju inte att prova...

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ibland men inte lika ofta numera!



Hittade stegräknaren i bilen, där den brukar ligga och har varit ute en stund idag.



Var 4:e vecka blir det, Det är ju han, Sven, Backström och en till som delar på det och just idag hade han ingen bil att plocka med men då sitter han på sitt kontor och jobbar...



Tack så mycket för julkortet! Alva visade att det minsann var en tomte och en katt på det. Visste inte ens att hon kunde säga tomte!

2008-12-16 @ 19:44:14
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0