Slump?

Max verkar äntligen lite bättre!! Han va piggare igår (fast också gnälligare...) och gjorde ifrån sig två gånger utan diarré =) Han åt visserligen fortfarande bara välling och gröt, men i lite lite störra mängder. Och han kissade MASSOR i natt igen!

Igår när Marcus skulle ge honom gröt så skulle jag äta min gröt samtidigt. Jag tog fram en banan och la på bordet för att jag skulle skiva den i gröten. Max började störtgrina och gnälla och bara pekade på bananen hela tiden, han har ju inte fått äta frukt de här senaste dagarna. Helt plötsligt när han sitter och pekar på bananen utbrister han "bönii"!!
Så sött!! Vet inte alls om det va en slump, men dom bokstäverna är ju inget han brukar sätta ihop i sitt vanliga gagga-snack. Vi blev helt chockade både Marcus och jag! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0