Sjukling nummer 1 är sjuk igen

Maxen verkar sjuk =( Visserligen verkar han piggare nu på kvällen men tidigare under dagen har han varit väldigt slak. Han har varit lite varm och låg mest i mitt knä på golvet hela förmiddagen. Diarrén blir bara värre och värre. Kan ju berätta att Liberos Up'n Go inte funkar bra vid diarré. Jag har tvättat kläder tre gånger idag och två gånger igår. Idag har Max duschat två gånger och badat en.
Hoppas på att det bara är tänder som spökar. Har flera gånger läst på familjeliv.se om "den typiska gula tand-diarrén", och den Max har är verkligen gul! Vi får väl se hur det går...

Imorn är tanken att jag och mamma ska knalla runt lite på stan. Just nu är jag lite osäker på om det känns så bra. Jag har som sagt tvättat kläder tre gånger idag.... Men jag är i stort behov av att få lite julklappar shoppade. Får packa med mig några ombyten =) Haha!

Nu ska jag titta klart på Medium. Brukar inte följa det men har fastnat litegrann.

Kommentarer
Postat av: Lina

Lyckos dig!!! Jag har träning på torsdagar vid den tiden :-(

Får väl köpa dvdn eller nått sen när sesongen är slut:-)

2008-12-05 @ 08:19:47
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Isabel

Stackars Max!

Jag gillar inte Up&Go heller, de läcker kiss och Alva blir röd av dem!

Bajset beror säkert på tänderna om det ser ut som senap, hoppas det går över snart!

Har du många att shoppa julklappar till?

2008-12-05 @ 08:48:59
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: helena

Inge kul med diarre... Själva så har vi just upplevt vår t värsta dygn hittills. Liam var magsjuk tis-ons. Igår blev både jag och Micke magsjuka...usch,hade glömt hur jobbigt det var att vara magsjuk. Trodde jag skulle dö. Så mamma fick snällt komma hit efter jobbet och hämta upp liam och zigge för att ha dem hemma över natten då varken jag eller micke kunde röra oss, annat än till toa. Nu känns det bättre, men pratade just med mamma och liam hade tydligen kräkts hemma hos dem igår kväll, så nu har vi väl smittat hela släkten också.... Blir inget kalas i helgen med andra ord. Hoppas ni klarat er, blev antagligen smittade i kyrkan i måndags och sen var vi ju hos er så...hoppas hoppas. Hälsa max att han ska krya på sig. Kram kram

2008-12-05 @ 12:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0