Sjukdom!

Marcus har gått och blivit sjuk! Två dagar före julafton! =( Stackars, stackars. Dunderförkylning eller nå influensa-liknande eller nåt sånt. Hoppas verkligen att Max och jag klarar oss och att Marcus blir bättre till julafton! Man kan ju inte ligga hemma alldeles ensam på julafton =(

Max och jag har varit på stan med min mormor idag. Sprungit fram och tillbaks och trängts med miljontals människor och sen fikat gott. Stannade i Bergsbrunna en stund efteråt i hopp om att minska risken att bli smittade av Marcus. Han orkade iaf med nöd och näppe ta sig ner på stan för att skriva på lägenhets-kontraktet. Så nu är det klart! Imorn ska vi säga upp denna lägenhet. Eller Marcus ska. Jag ska åka iväg och träna kl 12, min mormor ska va barnvakt så att Marcus får vila lite till. Sedan ska jag på något sätt ta mig ner på stan en snabbis (om det nu går att göra något snabbt på stan dessa dagar...) och sen skulle det ju va trevligt att umgås lite med Marcus om han mår bättre. Och sen kommer min morfar och Doris till Bergsbrunna någon gång under eftermiddagen så det skulle vara kul att åka dit och säga hej. Vi får väl se hur jag får ihop morgondagen. Skulle vara bra om jag orkade prova kläderna jag tänkt ha på julafton ikväll, så jag kan köpa nåt på stan imorn om jag ser för jävlig ut =) Och nu innan jag lägger mig måste jag också slå in Max bil så han inte hittar den imorn.

Så det kanske är bäst att jag drar mig härifrån. Ha en bra kväll och en bra dan före dopparedan imorn!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0